wtorek, 6 stycznia 2015

Powracam!

Cześć! Dawno mnie tutaj nie było - już prawie od pół roku nie zamieściłam tu ani jednej kartki ani listu. Głównie dlatego, że przychodziło do mnie tego trochę mniej, szczególnie z oficjalnego Postcrossingu. Sama też mniej wysyłałam, bo troszkę nudziło mnie dostawanie w kółko kartek z USA, Rosji i Niemiec. Z racji tego, że postanowiłam wrócić do postcrossingu, zamierzam wrócić i tu, na bloga. Ponadto od tej pory informacje o nowych postach i przesyłkach, a także konkursach - planuję małe candy na moje urodziny w lutym :) - będą zamieszczane na moim fanpage'u na Facebooku:




A co dziś mam do pokazania? Trochę kartek, które przyszły do mnie od czerwca. Niekoniecznie w takiej kolejności, w jakiej się pojawiły i niekoniecznie wszystkie - muszę zostawić coś sobie na kolejne posty!


Ta piękna japońska kartka przyszła od Nozomi. Na pierwszy rzut oka od razu wiedziałam, z jakiego kraju przybyła. Niesamowicie ładna, od razu stała się jedną z moich ulubionych :)



We wrześniu dotarły do mnie takie oto jesienne misie, prosto od Hannele z Helsinek. Finlandia chyba rośnie w siłę na Postcrossingu, bo dostaję z tego chłodnego kraju coraz więcej kartek :)



A oto brytyjscy Beefeaters, czyli strażnicy  zamku Tower w Londynie. Wysłała mi ich Janet, 51-letnia postcrosserka z Portsmouth.


Kocia mordka prosto z Ukrainy, niestety zaginęła gdzieś w przepastnych odmętach mojego pudła na pocztówki i nie mogę jej znaleźć, by napisać chociaż parę słów o nadawczyni :( W każdym razie - była to zaskakująco mała pocztówka, chyba najmniejszy format jaki widziałam.


Niedługo muszę wziąć się za skanowanie pocztówek, które przyszły później - nie wszyscy wrzucają ich zdjęcia na postcrossing, zwłaszcza że większość dostaję teraz z bezpośrednich wymian.


6 komentarzy:

  1. Pocztówka z Japonii jest urocza. Do mnie jeszcze żadna z tamtego kraju nie dotarła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka z Japonii i Wielkiej Brytanii bardzo mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia pocztówka z kocią mordką jest przesłodka :-)
    Sama lubię takie dostawać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za odwiedziny na moim blogu!
    Oczywiście dodaje do obserwatorów żeby bywać częściej! Miejmy nadzieje że już nie znikniesz ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że zostanę na dłużej :)

      Usuń
  5. Pocztówka z Japonii jest niesamowita! <3 Uwielbiam ten kraj, więc taką kartkę chętnie przygarnęłabym do kolekcji :)

    zapraszam do siebie: http://kingway007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń