niedziela, 29 maja 2016

Wizyta w radiu i koniec maja


Jakiś czas temu dostałam na facebooku wiadomość od osoby zainteresowanej postcrossingiem. Trochę się zdziwiłam, bo okazało się że pani, która do mnie napisała, pracuje w radiu i chciałaby zaprosić mnie do udziału w swojej audycji. Przyjęłam propozycję i w taki oto sposób we wtorek, o nieludzko wczesnej godzinie 6 rano, w porannym programie lokalnym radia Eska/Wawa, można było usłyszeć mnie i jeszcze jedną postcrosserkę, Adę, którą przy okazji serdecznie pozdrawiam :)
Ada miała ze sobą album z pocztówkami (z tego co pamiętam, miała ich około stu), a ja wzięłam kolekcję herbatek, które dostałam. Sama audycja nie była długa, ale z pewnością zaliczam to jako mile spędzony czas :)



Ostatnio nie dostaję zbyt wiele poczty, bo większość moich penpalek dopiero co dostała moje listy i jeszcze nie odpisała. Staram się wysyłać swoje listy zbiorczo - z ciekawości, ile zajmie im dotarcie do różnych krajów, ale również dlatego, że wysyłam je dzięki usłudze NapiszKartke.pl, płacąc prawie połowę mniej niż przy wysyłce poprzez Pocztę Polską.
W końcu pojawiły się w skrzynce dwa listy - obydwa od osób, z którymi jeszcze nie korespondowałam. Jeden od Emily z USA, drugi od Katelyn z Australii. Komiczne jest to, że list z Australii dotarł do mnie szybciej, niż nie raz szły do mnie listy z Polski...

zdjęcie, niestety, rozmyte - mój aparat jest uszkodzony i bardzo ciężko zrobić coś wyraźniej...

Udało mi się też znaleźć kopertęod Linnei ze Szwecji, która bardzo mi się podobała. Mimo tego, że była to zwykła, biała koperta, miała ciekawy ozdobnik i dość intrygujący znaczek.



Z kolei ja w tym miesiącu wysyłałam dużo i moje fundusze nieco ucierpiały. Mimo to, nie jest mi ani trochę przykro, bo cenię sobie swoje hobby :) Wysłałam kilka swapów (słodyczowo-gadżetowy, włóczkowy, handmade'owy...) a w kolejce do napisania i wysłania mam kilka listów, w tym do Izraela, Rosji i Australii.

Jak wygląda pocztowy maj u was? Staram się przeglądać blogi w miarę regularnie, ale czasem coś mi umyka :) 

5 komentarzy:

  1. To już wiem czemu byłaś w radiu :)
    Super masz hobby :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna przygoda! Ja również pozdrawiam. Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaw tym miesiącu więcej wysłałam i umawiałam się na swapy za pomocą fb niż wysłałam oficjalnych pocztówek i powiem szczerze że to były moje pierwsze razy i bardzo mi sięto spodobało :D
    Tobie gratuluję wizyty w radiu. Może i audycja krótka ale na pewno jakieś wyróżnienie oraz nowe doświadczenie ;)
    Stempelek na kopercie bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wystąpienia w radiu! :)
    Ja wróciłam dzisiaj po bardzo długiej nieobecności, wypisałam już dzisiaj wiele pocztówek i coś czuję, że jutro mój portfel na poczcie będzie o wiele bardziej uboższy.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję takiego niecodziennego doświadczenia! ja w radiu pojawiałam się tylko przy okazji różnych konkursów. super, że miałaś okazję opowiedzieć co nieco o Postcrossingu. ja ostatnio na rozmowie kwalifikacyjnej mówiłam o naszym hobby. :D choć już zbyt wielu kartek nie wysyłam. :( tylko pojedyncze wymiany. za to przedwczoraj dostałam plik kartek od cioci - a tam m.in. widokówki z Malty! :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń